Izolații Naturale Shop
Politica de retur
Este posibil să returnați produsele achiziționate la distanță în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Retur produse achiziționate
Conform OG 34/2014, este posibil să returnați produsele achiziționate la distanță. În termen de 14 zile de la primirea produsului, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la achiziție, fără costuri și fără invocarea unui motiv. În termen de 14 zile de la denuntarea contractului, produsul va fi returnat pe cheltuiala clientului. Se recomandă să utilizați același serviciu de transport ce s-a utilizat pentru recepționarea produselor.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca persoană fizică sau grup de persoane fizice, constituite in asociatii așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare și doar în cazul contractelor la distanță (un contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări la distanță, organizat fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este incheiat contractul).
Atunci când vine vorba de determinarea naturii, caracteristicilor și funcțiilor produselor, consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului ca urmare a manipulării acestuia. În conformitate cu punctul (47) al Directivei 2011/83/UE, clienții ar trebui să manuiască și să inspecteze bunurile în mod similar cu cel dintr-un magazin pentru a afla natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
Puteți solicita returul produselor în următoarele situații:
Produsul livrat nu este conform cu specificatiile prezentate pe site. În cazul în care produsul nu mai este disponibil, puteți solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.
Produsul nu este funcțioal în primele 48 de ore, de la recepție. În termen de 48 de ore de la primirea produsului, o notificare scrisă sau o prezentare la sediu va fi făcută pentru a înlocui produsul achiziționat cu unul care funcționează corect.
Produsul ajunge la consumator într-un colet care a fost deteriorat. Vă recomandăm să refuzați primirea produselor cu colete deteriorate la primirea lor prin curier. Coletul poate fi fotografiat pentru dovezi și se poate face un proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat care să detalieze starea sa la momentul livrării. În momentul în care obțineți posesia fizică a produsului, riscul de pierdere sau deteriorare a acestuia va fi transferat complet consumatorului. Orice reclamație care vine după acest moment nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însarcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
Produse care nu au fost livrate corect, cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Procedura de returnare
Dacă consumatorul decide să renunțe la contract, ne poate informa prin email la adresa info@magazinizolatiinaturale.ro. Consumatorul are dreptul de a renunța la contract în maxim 14 zile pentru după ce a primit bunurile. Doar cererile scrise vor fi luate în considerare.
Obligatiile care revin furnizorului
Rambursarea integrală a sumei care a fost primită ca plată, mai puțin costurile de livrare. Suma care va fi rambursată va fi achitată folosind modalitățile de plată rezonabil aplicabile. Rambursarea se realizează în termen de 14 zile de la evaluarea cererii în contul din care s-a făcut plata inițială.
Mențiune
În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, însotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor, duce la refuzarea returului.
Pentru produsele cumpărate la sediu sau pe persoană juridică, indiferent de metoda de livrare, ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea produsului. La fel și în cazuri de retururi repetate, clienți recalcitranți, depășirea termenului de returnare, nerespectarea condițiilor de returnare sau neacceptarea penalităților.
În cazul în care produsele returnate prezintă următoarele: ambalaje deteriorate sau incomplete; zgârieturi, lovituri, șocuri electrice; accesorii lipsă; sau certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide dacă acceptăm returul sau să oprim o sumă din valoarea produsului pentru cheltuielile necesare de a-l aduce la starea sa inițială. Suma exactă va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor.
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil număr de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.